piątek, 14 lutego 2014

Ogłaszam wyniki candy .

Witam ,ogłaszam wyniki mojego candy  , rowerek wędruje do  http://kala1990.blogspot.com/  proszę o       kontakt do mnie na meila  beata198020@o2.pl     wszystkie osoby tu wymienione GRATULACJE :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Druga niespodzianka wędruje do http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/  .                                                                                                                                                                                           Trzecia niespodzianka wędruje do pasjegosienki.blogspot.com .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Jest trzecia to i będzie czwarta wędruje do http://iwanna59.blogspot.com/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Jak szaleć to do końca jest i piąta niespodzianka do Anna Makuch                                                                                                       Witam , wysłane wszystkie przesyłki , dziewczyny dziękuje Wam wszystkim i tym wygranym i tym co brały udział, bo bez Was nie było by całej zabawy , jeszcze raz dziękuję . A na kolezanki co wygrały czekam tu na wasze opinie czy niespodzianki się spodobały 

29 komentarzy:

  1. Gratuluję mnie się nie udało :)czekam na twój adres na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaaaaaaaa................... wygrałam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Łał jak się cieszę , jak małe dziecko *_*
    Po raz pierwszy udało mi się coś wygrać.
    Dziękuję Ci Beatko z całego serca <3
    Ania z "Papierowe plecionki"

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak miło ;) dziękuję pięknie za wygraną i z niecierpliwością czekam na nagrodę, bo bardzo ciekawa jej jestem..
    Uciekam pisać maila do Ciebie..

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle niespodzianek a ja żadnej nie dostałam buuuuuuu.....Ale szczerze gratuluję Szczęściarom i dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłą zabawę, zapraszam Cie serdecznie na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że dostanę niespodziankę:) i pierwszy raz w życiu coś wygrałam:) SUPER:) czekam z niecierpliwością na przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rety, ale słodkości ;) Serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym i dziękuję za zabawę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę - gratuluję zwycięzcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa adresy :) Dziewczyny niespodzianki czekają do wysłania wszytko spakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam już czwarty adres , wiec brakuje mi tylko jednego , trzy przesyłki już wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko Boska jakim cudem ominełam ten pst to nie wiem HURAAAAAAA pierwszy raz w życiu cos wygrałam to jest niesamowite . Beatko jesteś wielka dziękuję ślicznie i strasznie CIę przepraszam że się wcześniej nie odezwałam ! Córka mnie nawiedziła okupowała mój komputer i moja osobę. Buziaki i raz jeszcze dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję wszystkim nagrodzonym i dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowerek dziś dotarł:) jest przecudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja nagroda w postaci super bransoletki dotarła dzisiaj, Pochwaliłam się juz na moim blogu o tutaj :
    http://iwanna59.blogspot.com/2014/02/wygrane-candy-u-beatki.html
    Dzięki Beatko za zoragnizowanie zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za niespodziankę:) dotarła dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i do mnie w końcu dziś dotarła bransoletka-niespodzianka.. Dziękuję Ci bardzo Beatko ;)

    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię na posta o wygranej u Ciebie ;)

      Pozdrawiam,
      http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/2014/02/wygrane-sodkosci.html

      Usuń
  17. Ależ dziewczyny miałyście szczęście :)
    Serdecznie Wam gratuluję takich wspaniałych nagród ;)
    A Beatce dziękuję za zabawę :)

    Pozdrawiam serdecznie ;)***

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))