piątek, 29 maja 2015

Podusie dla dzieci .

Witam , a jak dawno mnie tu nie było ,ale już jestem  . Troszkę mnie pokusiły by coś uszyć ,pierwsze podusie które uszyłam  powędrowały do Domu Dziecka ,czasem wystarczy tak nie wiele by sprawić radość drugiej osobie . Zaczynam się dogadywać z moją maszyną zobaczymy co uda się nowego stworzyć na pewno pokarzę ,życzę miłego i słonecznego weekendu .   '  Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi."


7 komentarzy:

  1. Są śliczne . To prawda że wystarczy niewiele aby sprawić radosc

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne podusie, a ich przeznaczenie jeszcze piękniejsze! Gratuluje pomysłu i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podusie! Wspaniały odruch serca!
    Miłej niedzieli Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne poduszeczki ;)
    Szczytny cel ...
    Pozdrawiam miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię serdecznie i dziękuje za Twój komentarz:)))